Vull sol·licitar una beca per a un Programa Mestre

Opinions De Els Usuaris: 3 / 5

estrella actiuestrella actiuestrella actiuestrella Inactiuestrella Inactiu

Vull sol·licitar una beca per a un Programa Mestre. S'afirma en la Llista de documents requerits que he d'escriure una pàgina 2 comunicat personal (punt f). Quina és aquesta declaració personal? És un document important?

La declaració personal és la part més important de la seva aplicació. La seva ha de dedicar tota la seva atenció en la preparació de la mateixa. Miren de fer-se aquesta pregunta: Hi ha milers d'aplicacions. Què va a fer que el meu aplicació més interessant que els altres? Per què el Comitè de selecció triar la meva sol·licitud?

Comenceu per posar les seves idees en paper, i la llista de les metes i objectius del seu projecte. A mesura que treballa en la seva proposta, tingui en compte les següents preguntes i recordar al seu públic (la Comissió Les avaluacions es compon de Professors Universitaris. És un procediment competitiu i tinc un munt de competidors).

Una bona declaració ha de ser originals (per escrit que desitja venir a Suïssa, ja que té bones institucions acadèmiques i una llarga tradició d'investigació científica no és una declaració original.) La declaració ha de demostrar per què la seva aplicació és més interessant que un altre.

D'una manera directa i persuasiva, tractar el següent: Què es proposa fer? El que és emocionant, nou o únic sobre el seu projecte? Què contribució tindrà el projecte en la seva futura carrera? On es proposa dur a terme el seu estudi o investigació? Per què és important venir a Suïssa per dur a terme el seu projecte? Per què vol fer-ho? Hi ha un efecte multiplicador amb el seu projecte?