Sobre Swiss Universitats Instruccions

Qualificació dels usuaris:4/5

estrella actiuestrella actiuestrella actiuestrella actiuestrella Inactiu

Rep la nostra barra d'eines!

Suïssa Universitats Manual - Universitats a Suïssa, és el primer lloc web web2.0 lliure per a l'Educació, estem amb molt, un dels marketingsolution emocionant i moderna part superior de totes les universitats i instituts suïssos.

sobre 100,000 els estudiants interessats per mes està buscant per a l'educació a Suïssa al nostre lloc web
estudiants de més de 180 països al mes que visiten el nostre lloc web
Amb prop de 200 perfils detallats universitaris amb vídeos, els estudiants poden trobar informació completa per programa a través de la nostra recerca avançada
sobre 6,500,000 pàgines van ser visitades d'estudiants interessats en els últims mesos 12
cada dia, Universitieshandbook.com genera pàgines vistes 17,503 3,501 de visitants. El lloc web rep una mitjana de visites i pàgines vistes 108,521 542,605 al mes i 1,300,000 els estudiants interessats per any.

Principals països 40

Corea del Sud