- ABMS la Universitat Oberta de SUÏSSA

Opinions De Els Usuaris: 5 / 5

estrella actiuestrella actiuestrella actiuestrella actiuestrella actiu
ABMS Suïssa, la principal universitat de l'educació en línia

L'Acadèmia d'Administració d'Empreses ABMS La Universitat Oberta de Suïssa és una universitat moderna dinàmica en el cor de Suïssa, amb un focus sobre tots els aspectes de la indústria de gestió i de negocis. Hi ha una llarga tradició de gestió a Suïssa, i és l'entorn ideal per a la gent jove de tot el món que volen estudiar en els més importants professions comercials i de gestió.

Estudis:

ABMS - La Universitat Oberta de Suïssa és part de Grup d'Educació ABMS, ABMS està acreditada per moltes organitzacions nacionals i internacionals de renom com ASIC Regne Unit, by Servei d'Acreditació Internacional de Col·legis i Universitats ASIC Regne Unit, Un organisme d'acreditació reconegut pel Govern britànic (Ministeri de l'Interior / UKVI), Un membre de la UK NARIC (Centre d'Informació de Reconeixement Acadèmic Nacional del Regne Unit) Qualitat Standards Group, un organisme d'acreditació per afiliat ENQA Europa (L'Associació Europea per a la Garantia de Qualitat en l'Educació Educació Superior) i per un membre CHEA EUA Grup Internacional de Qualitat (Consell per a l'Acreditació de l'Educació Superior). ABMS programes d'estudi en Administració d'Empreses Fins doctorat estan acreditats pel Consell Europeu per a la Formació Empresarial, ECLBS (Consell Europeu d'escoles de negocis) i EUCDL (Consell Europeu de l'Educació a Distància) .. etc per a la llista completa dels accrediations i les pertinences a favor visitar el lloc web ABMS. ABMS està classificada entre les millors universitats en línia a Suïssa per 2014. Universitat ABMS se centra principalment en l'educació de negocis.

ABMS ÉS un grup educatiu de les universitats LÍNIA DISTÀNCIA I ESCOLES A SUÏSSA:

ABMS Universitat suís en línia

ABMS Institut de Batxillerat Internacional a Suïssa

ABMS Institut de Tecnologia de la Informació

ABMS Escola d'idiomes a Suïssa

ABMS Hotels i Turisme de l'Escola (École Suisse et dHtellerie de Turisme)

Aquestes són les escoles de negocis de prestigi que tenen oportunitats de llicenciatura, mestratge i doctorat per a estudis a temps parcial. Una gran quantitat d'estudiants que estan fent ús d'aquestes escoles / universitats per avançar en les seves carreres. Té el seu domicili a Suïssa, que és capaç d'oferir perspectives de carrera en circulació.

Tel: + 41 (0) 788780785
Fax: + 41 (0) 435395377
Adreça: Freilagerstrasse 39, 8047 CH-Zuric, Suïssa

Mitjà de comunicació social: Facebook Twitter Google+ VostèTub Vinculatin

GTranslate Your license is inactive or expired, please subscribe again!